מסע לאורך 80 שנות יצירה, עיצוב והשראה.
מאבני החן שעיצבו את זהות המותג ועד ליצירת קולקציות אייקוניות, ה.שטרן ממשיכה לזהור גם אחרי 80 שנה, תוך שמירה על עיצוב מוקפד ועל-זמני, וחיבור בין מסורת ליצירתיות, יוקרה וחדשנות.

הסיפור המיוחד של ה.שטרן התחיל לפני 80 שנה, כשהנס שטרן, נער יהודי בן 16 , ברח עם משפחתו מגרמניה לברזיל לאחר אירועי "ליל הבדולח". הנס החל לעבוד בתעשיית אבני החן והוקסם מיופיין המרתק של אבנים, מכר את הפריט היקר ביותר שהיה ברשותו – האקורדיון שלו, והקים עסק קטן לתכשיטים ואבני חן.

1945

החנות הראשונה בריו דה ז'ניירו

אבני החן ניצבות בליבת זהותו ובשורשיו של מותג ה.שטרן. הנס שטרן היה מהראשונים לזהות את יופיין וייחודן של אבני החן הברזילאיות, שנמצאו בשפע במכרות המדינה – אמטיסט, סיטרין, טופז ואחרות – והציג אותן כיצירות אמנות.
מאז ועד היום, נותרו אבני החן חלק בלתי נפרד משפתו העיצובית של המותג. הן מעניקות לתכשיטים חן ואצילות ומשמרות את הרצף ההיסטורי שבין תחילתו של המותג לבין יצירתו העכשווית.

1952

נפתח סיור מודרך לתיירים במעבדות החברה באיפנמה, ריו דה ז'ניירו. בהמשך, הושק מוזיאון המציג את התהליך המרתק של ייצור אבני החן.

1960

החברה מתרחבת לארה"ב, ופותחת את החנות הראשונה בניו-יורק

1963

פתיחת החנות הראשונה בישראל

למשפחת שטרן תמיד הייתה זיקה מיוחדת לישראל שהייתה אז מדינה צעירה, אותה ביקרו לעיתים תכופות. באחד הביקורים, שר האוצר דאז, פנחס ספיר, ביקש לקדם את השקעתה של המשפחה היהודית מברזיל והעניק אישור לפתיחת חנות פטורה ממיסים בשדה התעופה לוד, על גבי מפית. החנות בשדה נפתחה כבר בשנת 1963 ומעט זמן לאחר מכן, נפתחה חנות נוספת במלון הילטון, תל אביב – שתיהן פעילות עד היום.

1995

עם כניסתו של רוברטו שטרן לניהול החברה, חל שינוי תפיסתי ושיווקי: הדגש המרכזי היה – יצירת קולקציות נושא בעלות שפה עיצובית ייחודית, המשקפות מקורות השראה מעולמות האמנות, הארכיטקטורה, הטבע, ההיסטוריה וההוט קוטור. מהלך זה יצר את הבידול שהפך את ה.שטרן לאחד ממותגי התכשיטים המזוהים ביותר עם חדשנות עיצובית בעולם היוקרה.

רוברטו שטרן ממשיך להוביל את החברה גם היום.

1995

השקת קולקציית התכשיטים הראשונה בשם WORLD COLLECTION

1997

השקת קולקציה ראשונה בשיתוף פעולה אמנותי, יחד עם קוסטנזה פסקולטו, העורכת האגדית של ווג ברזיל, אשת עסקים, יועצת אופנה, המהווה ללא עוררין אייקון של עולם האופנה הברזילאי.

קוסטנזה היוותה השראה לקולקציית Golden Stones, אחת הקולקציות הקלאסיות של ה.שטרן. תכשיטי הקולקציה עוצבו בהשראת חלוקי נחל אורגניים ובעיצוב א-סימטרי, בעלי טקסטורה ייחודית וגימור מוברש המעניקים להם מראה מתוחכם.

1999

קרלינוס בראון, מוזיקאי ברזילאי מפורסם, היווה השראה לקולקציית FILAMENTS  שעוצבה בעבודת יד מחוטי זהב לבן וצהוב 18 קראט, בשיבוץ יהלומים, בהשראת שבילי הקש הכפריים בברזיל. הקולקציה היתה הצלחה מסחררת והפכה לרב מכר בינלאומי.

2000

ה.שטרן מפתחת גוון זהב בלעדי – Noble Gold

זהב 18 קראט בגוון שמפניה – בין זהב צהוב לזהב לבן, אשר פותח בלעדית במעבדות ה.שטרן ומשתלב נפלא עם תכשיטי זהב בגוונים שונים. הזהב האצילי הושק בשנת 2000, לאחר שנתיים של מחקר ויותר מ- 180 ניסיונות במעבדות שטרן.

2004

במהלך שנותיו, שאב המותג השראה מיופיים הקסום של תופעות השמיים. היקום, הכוכבים, תופעות שמיימיות כמו ליקוי מאורות ואפילו כוח המשיכה – הפכו לתכשיטים נוצצים וקולקציות מרהיבות.

קולקציית STARS האייקונית והאהובה, ניצבת במרכזו של מסע זה. קולקציית כוכבים על-זמנית, המציגה פרשנות עכשווית לנזר ויקטוריאני מהמאה ה-19. הכוכב, כשמו של המותג – Stern, הפך לסמל מזוהה, המוטבע בכל תכשיט ומהווה חתימה של איכות ומקצועיות.
עם השנים התפתחה הקולקציה והתרחבה לליינים חדשים, שכל אחד מעניק פרשנות שונה ומרעננת למוטיב הכוכב, וממשיך את השפה האסתטית של השראת הקולקציה.

הכוכב זכה לפיתוח פטנט ליטוש ייחודי בשם – Stern Star חיתוך יהלום מרהיב בו צורת כוכב משתקפת דרכו.

2005

השקת קולקציית MOONLIGHT הרומזת בעיצובה על יופיו הקסום של הירח, ומשלבת זהב אצילי 18 קראט, אבני קריסטל ויהלומים. במרכזה, הכוכב האייקוני של המותג שמוסיף זוהר עמוק ומסתורין.

2005

השקת המשך לקמפיין 'A PART OF YOU' שליווה את חגיגות ה- 60 שנה למותג, בכיכובן של יעל גולדמן, הפרזנטורית הישראלית הבינלאומית הראשונה של המותג, לצד דוגמנית העל קייט מוס. הקמפיין הדגיש את הקשר הקרוב וההדוק בין האישה לתכשיט ועלה במסע פרסום נרחב במדינות שונות בעולם.

2006

שיתוף פעולה יצירתי ויוצא דופן, דיאן פון פירסטנברג וה.שטרן מיזגו יחד את עולם האופנה, הזוהר והנשיות של המעצבת המפורסמת, יחד עם זהב ואבני חן, ויצרו את קולקציית DVF בעיצוב נועז ואלגנטי.

2009

קולקציית NATURE המציגה פרשנות אמנותית ליופיו המופלא של הטבע ומחווה לפיוטיות האסתטית של הגנים היפים בעולם, באמצעות צבעוניות מרהיבה וצורות אורגניות, המתורגמים לתכשיטים בזהב 18 קראט, יהלומים ואבני חן.

2009

השקת הקולקציה הקלילה והקז'ואלית של ה.שטרן, MyCollection, המאפשרת יצירת אוסף תכשיטים ורסטילי ואישי.

2009

השקת מגזין ווג ברזיל בשיתוף ה.שטרן

קוסטנזה פסקולטו, העורכת האגדית של ווג ברזיל, אשת עסקים, יועצת אופנה, מהווה ללא עוררין אייקון של עולם האופנה הברזילאי. במשך שנים שיתפה פעולה עם המותג ה.שטרן, במהלכן הוציאו מגזין משותף מעורר השראה של VOUGE ברזיל, בו ניתן למצוא כתבות תוכן והפקות אופנה מרהיבות ביופיין.

2009

השקת קולקציית תכשיטים עוצמתיים וייחודיים בשם Grupo Corpo, בהשראת קטעי בלט מהפנטים של קבוצת המחול הברזילאית הידועה.

ב- 2019 הושקה קולקציה נוספת בשיתופם, בהשראת תנועותיהם המרתקות של הרקדנים והתפאורה הקסומה והשופעת המעטרת את הבמה במהלך קטעי המחול. הקולקציה חושפת סגנונות עיצוביים שונים בתכשיטים המדמים תנועה וחלקם אף גמישים כתנועת הריקוד.

2010

שיתוף פעולה מרהיב בין ה.שטרן והארכיטקט הברזילאי אוסקר נימאייר, המציג מסע בעקבות הקווים המפותלים, האינסופיים והמתעגלים. ההשראה לעיצוב התכשיטים נבעה מקווי מתאר, של הארכיטקט אשר היה לפני הכל, אדם בעל כשרון עיצוב ענק. ניתן למצוא במבחר הטבעות, העגילים והתליונים, קווי זהב מפותלים כמו גם זרימה קלה ומתמשכת של קווים אשר נדמה כאילו הם מובילים אל האינסוף.

2011

קייטי הולמס, השחקנית ההוליוודית, נבחרה לשמש כפרזנטורית של המותג, ולככב בצילומי קמפיין קולקציית Ancient America, השואבת השראה מתרבויות אמריקה הקדומה, בהן האמינו כי לכל יצור ודבר בטבע – יש נשמה.

בהמשך, כיכבה גם בקמפיינים לקולקציות נוספות בהן, קולקציית IRIS ו- ROCK SEASON.

2015

לרגל ציון ה- 70, חוזר המותג לשורשיו ומחייה את מוטיב הכוכב באמצעות קולקציית ג'נסיס האייקונית, המשקפת באופן גרפי את תופעות הרקיע המרתקות. בר רפאלי נבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי.

2018

קולקציית SIGNATURE HS האייקונית מציגה את מונוגרמת 'HS' בסגנון המזוהה עם המותג – מינימליזם קלאסי המשדר עוצמה ויוקרה, בזהב צהוב 18 קראט ובשיבוץ יהלומים בוהקים. האות H היציבה והסימטרית מתייחסת לאות הראשונה בשם החברה, בעוד שתנועתה של האות S רומזת על האבולוציה המתמשכת של המותג.

2019

השקת קולקציית BURLE MARX

בהשראת עבודותיו של אדריכל הנוף הברזילאי רוברטו בורלה מרקס, ובראשן טיילת קופקבנה האייקונית. הקולקציה מתרגמת את הדפוסים הגאומטריים, הקימורים הדרמטיים והניגודים החזותיים לשפת תכשיטים גרפית, מודרנית ועוצמתית.

2025

מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן מציין 80 שנות יצירה ואמנות עם קולקציית METEOROS החדשה, השואבת השראה מיופיים המסתורי של המטאורים.

הקולקציה היא חגיגה של מסע קוסמי, המשלב את שורשיו של המותג – אבני חן, יחד עם ההשראה של מסתורי היקום ומראה את תהליך ההתפתחות שלו. קולקציית METEOROS איננה רק מחווה לעבר המפואר של ה.שטרן, אלא גם מבט קדימה: אל עתיד מלא תגליות חדשות ויצירות מסנוורות. כשם שהמטאורים נעים במרחבי הזמן והחלל, כך גם אנחנו – נושאים עמנו סיפורים של אור, אש ויופי.

0
    0
    הוספת פריט לסל הקניות
    סל הקניות ריק